Träning och nyttigheter

Jag har börjat träna igen på allvar, asså jag pallar inte med att känna mig svullen jämt.. usch!
Det är ju dags för sommaren snart och jag vill ha tillbaka min kropp..

Så nu ska jag peppa mig själv till att träna, variera mellan att powerwalka, köra zumba, styrketräna och cykla på min träningscykel, ev kanske jag tar och kikar förbi gymmet på jobbet någonting framöver vi får se..

Imorgon är jag ledig sedan blir det jobb fre, lör, sön som det ser ut nu :)
har ju också jobbat mån, tis ons den här veckan..!
Härligt att få jobba lite..



Kommentarer
Postat av: Frida

Muuums! Åh vad jag vart sugen på jordgubbar nu. :)

2012-04-25 @ 20:30:57
URL: http://Http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0