Ljuslykta

 
I tisdags kom mina föräldrar hit för att hälsa på några dagar, de stannade tills idag..
känns dock som att de var här i typ 1 dag..
 
Det är mysigt att ha familjen på besök tycker jag, önskar att vi kunde ses oftare..♥
 
Under tiden de var här passade vi på och fixa lite på balkongen, nya blommor införskaffades och jag har även köpt draperier som jag skall hänga upp som vindskydd så att det kan bli lite mysigare ute på balkongen, kanske kommer vi att kunna sitta där ute till sena natten och mysa i sommar..:)
 
Ljus har jag också satt ut för att det ska bli lite mysigare, jag köpte också en lykta som vi sedan testade att tända igår, hur mysigt som helst blev det..:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är ju så mysigt med ljus! :)

2012-07-10 @ 11:30:08
URL: http://Http://allgren.blogg.se
Postat av: Frida

Tack snälla du :)

2012-07-29 @ 17:56:36
URL: http://Http://allgren.blogg.se
Postat av: Cecilia

Hej!
Jag har läst igenom nästan hela din blogg för att få reda på lite om utbildningen till hotellreceptionst! Såg att du läste din på distans och det är nånting jag funderar på. Jag skulle vara jättetacksam om du ville svara på några frågor?
Gärna till min blogg eller mail så jag inte missar svaret.... [email protected] eller www.smultronkyssar.blogg.se

Jag såg att du hade praktik, var det frivilligt eller måste man ha praktik?
Var du på nån obligatorisk träff nånstans under kursen? Såg att en annan som gått den var 2dagar i sthlm(tror jag) för att lära sig Opera... Är det nånting du gjorde?
Tror du att jag kan klara kursen som inte är ett geni i matte, hade inte bra betyg i matte i skolan... men jag har alltid tyckt att det verkar vara ett roligt yrke... hoppas på att du svarar! det är alltid roligare att höra direkt från nån som gått utbildningen. =)
Tack! / Cecilia

2012-08-09 @ 10:20:33
URL: http://www.smultronkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0