Hål i huvet..

För några veckor sedan försökte jag och min älskling ordna med kort till syrrans student, älskling stod på en "vanlig" stol på ena sidan av bokhyllan och jag på den andra, dock ställde jag mig på hans kontorsstol...Detta var dock inte mitt smartaste drag, ca några sekunder efter att jag hoppat upp på stolen föll jag ner från den.

Jag föll så illa så att jag slog upp ett jack i huvudet som var nästan 1 dm långt...
Eftersom det blödde mycket och jacket var djupt var vi tvungen att åka in till akuten!!
väl på akuten fick huvudet röntgas och såret göras rent..



Jag fick lämna akuten med 6 stygn och lite mindre hår på huvudet..;)



Nu har jag tagit bort stygnen och det enda som återstår är ett streck..

Jag är glad och tacksam över att det gick så bra som det gick..

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är livsfarligt med sådana stolar. Jag gjorde så när jag var mindre och ramlade och bröt nyckelbenet. Vad fint det ser ut nu iaf :) kram

2012-06-16 @ 10:33:54
URL: http://Http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0