Det var länge sedan

Hejsan Hejsan..

Det var sjukt länge sedan jag skrev här men kanske att jag ska ta och piffa till bloggen lite och börja skriva lite smått igen..

Just nu känns det som att vi går i lite väntans tider.. vi väntar på något men vi vet inte vad? svårt att förklara..

Vi vill båda göra så mycket men att vi inte får ordning på jobb osv är ett problem för oss.. Men jag ser ett ljus i tunneln.. Jag håller mina tummar för att det ska ordna sig även för oss..

Det vi behöver ordna med som vi siktar på att lösa inom en snar framtid säg några månader är nytt boende!! det är verkligen prio..
Något som också börja kännas mer och mer akut är en ny bil, vår pärla går som en klocka men tyvärr så känns den inte helt bra..

Vi går verkligen och drömmer och drömmer för att ta oss igenom veckorna snart snart snart släpper det och då är vi beredd!!

 
Bilder från när vi var i Turkiet i september
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sofia

Kul att du kommer igång igen! :)

2012-11-02 @ 08:57:33
URL: http://litensol.blogg.se
Postat av: Frida

Åh vad roligt att du är tillbaka!

2012-11-08 @ 21:23:19
URL: http://Http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0