Myskväll

Jag är inne i något flyt på jobbet nu och jag har massor med idéer om vad vi kan hitta på med små medel för att göra saker och ting lite roligare.. Igår beställde jag en superfin blomgrupp som vi nu har på disken, bad även vaktmästaren att han skulle åka iväg och köpa lite halloween godis, så nu står det också på disken och det var mycket roligt att se hur uppskattat det faktiskt blev... Lite skoj måste det ju vara även på ett hotell tycker jag!
Självklart frågade jag min chef om lov innan jag gjorde allt detta..:)

Idag skulle vi också ha tre barn som skulle komma och bo och då fick jag en idé att vi kanske skulle göra i ordning 3 st påsar med lite godis och någon leksak eftersom vi hade lite saker så att vi kunde göra det :) hoppas att det också var uppskattat..

Imorgon är jag och älskling ledig tillsammans så då tänkte vi ta och åka ut till Valbo och kika lite, själv är jag sugen på att åka till Owe Jansson butiken för att se om det kan finnas något skojjigt där, men vi får se...

Allra helst vill jag bara njuta av en hel dag tillsammans med mitt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0