Shopping

 
 
 
Idag tog vi en heldag med shopping, så himla mysigt att gå och kika och drömma. Vi slog till på att köpa en ny skohylla, så less på vår gamla, vi sa för 6 år sedan när flyttade in att "den där ska vi bara ha tillfälligt" men nu äntligen hittade vi en som föll oss i smaken direkt!

Det märks att vi har ett annat tänk när vi är ute och shoppar iaf jag känner att jag har det.. Jag går hela tiden och tänker näe den där behöver vi inte köpa nu vi kan väl vänta, jag är med andra ord mer inställd på att flytta än någonsin...

jag vill också att det vi ska köpa ska vara mycket praktiskt inte någonting som vi ska ledsna på med en gång!!

A snurrigt inlägg, men vad gör väl det?

Förrästen när vi åkte runt med bilen idag såg vi en massa hus som var till salu och då sa vi nu måste vi hem och titta hur de ser ut innuti :)
 
spännande spännande....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0